KAKO GOSPODARITI NAD DŽINNIMA

Još od starih vremena mnogi narodi pripovijedali su legende o posebnim pojedincima koji su imali vlast nad duhovima, čineći ih tako svojim poslušnim slugama, te vladajući ljudskim i spiritualnim svijetom. Među svakako poznatijim je perzijski kralj Džamšid (Jamshid), čije su prijestolje zrakom nosili džinni, i nad kojima je on imao apsolutnu kontrolu. Za Džamšida se tvrdi da je posjedovao magijsku posudu u kojoj je mogao vidjeti svakog duha i pozvati ga da mu služi. Kasnije su Jevreji, koji su bili robovi u Egiptu i Perziji, osmišljavajući judaizam kopirali mnoge segmente egipatske i perzijske religije a među kojima se našla i legenda o Džamšidu. Tako je Džamšid postao Solomon, kao što je u jevrejskoj mašti Mojsije zamijenio egipatskog faraona.

 

 
(prizor iz Šahname: kralj Džamšid u razgovoru sa anđelom)

 

SVIJET DŽINNA U DIMU TAMJANA

Naziv džinn preuzet je iz perzijske mitologije gdje se navode džanne (janni) ženski pustinjski duhovi stvoreni iz vatre i kipuće tekućine daleko prije stvaranja prvog čovjeka. Džanne su prema predaji sklone metamorfozama pa mogu uzeti razne oblike ali najviše kao životinje ili čudovišta. U slučaju da preuzmu ljudsko obličje tada imaju kozje noge i nemaju gornju usnu. Zanimljivo je spomenuti i to da se u perzijskom jeziku za vješticu kaže “džadi” a za magiju “džado” odnosno jado.

Džinni su po svojoj prirodi nevidljiva i vatrena bića, posjeduju intelekt i sposobnost govora, te mogu poprimiti različite oblike zbog svog eteričnog stvaranja. Oni stupaju u brak i razmnožavaju se, a njihov seksualni odnos podsjeća na preplitanje dima, gdje i muški i ženski pripadnici intenzivno uživaju u ovom maglovitom kolebanju. Džinne možda zbog takve naravi i opisa jako privlači dim tamjana kojeg doslovno konzumiraju, smatraju ga ukusnim jelom, nekom vrstom životne energije, pa se iz tog razloga tamjan obilato pali i zakađuje u svim magijskim operacijama prizivanja i pokoravanja.

Egzistiraju u plemenima i klanovima, imaju svoje kraljeve i kraljevstva. Njihov način života veoma je sličan ljudskom pa tako i oni imaju sisteme i zakone, identične svakodnevne zadatke kao i mi; među njima su doktori, čak i oni koji služe čovječanstvu u određenim stvarima. Džinni mogu vidjeti ljude dok je ljudima ta mogućnost oduzeta, osim u nekim posebnim situacijama. Treba još reći i to da džinni skoro nikada prvi ne uznemiravaju ljude, uvijek to čini čovjek, najčešće iz želje da izvuče neku ličnu korist.

U časnoj knjizi Kur'an, u suri Rahman, u 14. i 15. ajetu se kaže: On je čovjeka od sasušene ilovače, kao što je grnčarija, stvorio, a džinna od plamene vatre".

U starim arapskim knjigama magije ovako se opisuje sedam najvažnijih spiritualnih bića gornjeg i donjeg svijeta.

Znajte da je prvi dan koji je Allah stvorio, uzvišen neka je, bila nedjelja, i na nju se pojavio veliki melek (anđeo) po imenu Rawqaya'il i džinnski vladar po imenu al-Madhab; i njegov sat je podne da se djeluje na njega.

U ponedjeljak se pojavljuje veliki melek po imenu Džibril i džinnski vladar po imenu al-Abyad; i njegov sat je poslijepodne da se djeluje na njega.

U utorak se pojavljuje veliki melek po imenu Sam'âyâ'il i džinnski vladar po imenu al-Ahmar; a njegov sat je kada Sunce izlazi.

U srijedu se pojavljuje veliki melek po imenu Mikail i džinnski vladar po imenu Murra; a njegov sat je kada Sunce izlazi i kada je pred zalazak.

U četvrtak se pojavljuje veliki melek po imenu Surfaya'il i džinnski vladar po imenu Samhūruš; a njegov sat je kada Sunce izlazi i kada je pred zalazak.

U petak se pojavio veliki melek po imenu 'Anya'il i džinnski vladar po imenu Barqân; a njegov sat je kada Sunce bude pred zalaskom.

U subotu se pojavio veliki melek po imenu Kasfaya'il i džinnski vladar po imenu Maymun; njegov sat je u podne.

Ono što je karakteristično za svako spiritualno biće, iz bilo kojeg svijeta, jeste njegovo ime i simbol, bez kojih je nemoguće ostvariti neki kontakt ili tražiti pomoć. Takva obilježja su uglavnom magijske prirode i napisana mističnim slovima i simbolima, kako bi ih znao pročitati i koristiti samo onaj upućen u tajnu nauku. U primjeru je naveden simbol za ponedjeljak gdje se isprepliću znaci velikog meleka Džibrila i džinnskog vladara Abyada.

KAZNA ZA NEPOSLUŠNE

Unatoč propagandi važno je napomenuti da nije niti malo lako ili jednostavno prizvati džinne i potčiniti ih sebi. Kada čitate neke vjerske knjige, koje stalno ponavljaju jedno te isto, bez ikakvog stvarnog znanja i iskustva, ili pak slušate folklorne priče, inspirisane legendama iz 1001 noći, onda je to doslovno dječji posao. No, u stvarnosti, čitav taj proces traži mnogo odricanja, posta, ponavljanja određenih formula, ali i hrabrosti, duševne prisebnosti i snage.

U magijskom svijetu, kao i u ovom ljudskom, ništa nije besplatno, i svaka usluga ima svoju cijenu. Zato, kada čarobnjak, nakon dosta muke i strpljenja, uspije dozvati jednog ili više džinna dešava se trgovina; sklapa se simbolični ugovor između duha i čovjeka, čime obojica dobijaju obaveze kojih se moraju pridržavati kako bi cijela stvar funkcionisala. Međutim, postoje oni koji pokušavaju zaobići takvu proceduru i služe se raznim zaplašivanjem i mučenjem džinna, što prije ili kasnije dođe na naplatu.

Naime, sihirbazi, crnomagijaši ili egzorcisti znaju često biti okrutni prema džinnima, podvrgavajući ih raznim načinima mučenja, kako bi ih ovi morali poslušati.

Uobičajeno je nakon rituala otpremiti odnosno protjerati duhove kada se obično govori odlučnim, zapovjednim  glasom: "Odlazite! Pod ovim imenima pod kojima ste došli. Vratite se u svoju domovinu i dođite opet meni kad god budete prizvani, gdje god da se nalazite."

Odbiju li, kojim slučajem, poslušati čarobnjaka, onda on citira neke posebne dijelove iz Kur'ana, poput ovoga: "Muhammed je samo poslanik, a i prije njega je bilo poslanika. Ako bi on umro ili ubijen bio, zar biste se stopama svojim vratili? Onaj ko se stopama svojim vrati neće Allahu nimalo nauditi, a Allah će zahvalne sigurno nagraditi."

Ne uspije li ni ovo onda se na žutom pargamentu piše slijedeći ajet iz sure Rahman, čiji je sadržaj veoma ilustrativan:" Na vas će se ognjen plamen i rastopljeni mjed prolivati, i vi se nećete moći odbraniti." Naravno, osim navedenog postoji još svakojakih postupaka spaljivanja a jedan od njih je i sljedeći pečat.

No ono što je bitno naglasiti jeste da su džinni iznimno osvetoljubiva bića, i neće se niti malo dvoumiti da na najgori mogući način naude onome ko je ubio njihovog člana familije ili plemena. I tu se nemoguće zaštititi od demonske osvete jer oni će kad tad, iz bilo kojeg smjera, napasti čarobnjaka ili egzorcistu i nanijeti mu takve duševne povrede, a ponekad i fizičke u vidu paralize, od kojih se neće dugo ili nikada oporaviti.

Popular posts from this blog

BOSNIAN CIRCLE OF DESTINY : DRAGON

FALANJE U GRAH: 64 poruke sudbine